POLITYKA ZWROTÓW PRODUKTÓW DOREL sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego „Maxi-Cos.pl”

Niniejszy dokument określa zasady i warunki polityki zwrotów produktów Dorel sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego „Maxi-Cos.pl”.

 Prosimy o dokładne zapoznanie się z tymi warunkami przed zwrotem jakichkolwiek produktów. 

Definicje 

W niniejszym dokumencie:

 "Dorel" lub "my" oznacza spółkę Dorel Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością działającą jako Dorel; 

"umowa" oznacza Warunki sprzedaży towarów Dorel, wraz z odpowiednimi potwierdzeniami zamówień i potwierdzeniami wysyłki wydanymi przez Dorel, które określają warunki dostawy produktów przez Dorel do Klienta; 

"Produkt" lub "Produkty" oznaczają foteliki samochodowe dla niemowląt i małych dzieci, wózki spacerowe, wózki dziecięce i / lub inne produkty i akcesoria dla dzieci, a także wszelką powiązaną dokumentację, która ma zostać dostarczona przez Dorel; oraz

"Klient" oznacza osobę fizyczną, która zawiera z Dorel umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Produkty kwalifikujące się do zwrotu 

Nie wszystkie Produkty kwalifikują się do zwrotu. Tylko następujące Produkty mogą zostać zwrócone:   

- Produkty nowe i nieużywane zwrócone w ciągu stu dni od daty dostawy Produktów;

- Produkty wadliwe, co do których Klient uprawniony jest do ich zwrotu na podstawie przepisów prawa dotyczących niezgodności Produktu z umową lub gwarancji 

- Produkty, które zostały wysłane z powodu błędu w wysyłce po stronie Dorel w tym po anulowaniu zakupu 

Proces zwrotu  

Po otrzymaniu przez Dorel należycie wypełnionego przez Klienta formularza zwrotu, lub innego jednoznacznego i czytelnego oświadczenia Klienta o chęci zwrotu Produktu, Dorel niezwłocznie przekaże Klientowi potwierdzenie otrzymania takiej informacji oraz przekaże informację zwrotną wraz z instrukcją dotyczącą zwrotu. 

Proces zwrotu będzie przebiegał sprawniej jeżeli Klient skorzysta z formularza zwrotu znajdującego się na stronie Maxi-Cosi.pl ……………. i do zwracanych Produktów dołączy oryginalne Potwierdzenie Zamówienia i Potwierdzenie Wysyłki lub fakturę/paragon i/lub list przewozowy. Ciężar dowodu skorzystania z prawa do zwrotu spoczywa na Kliencie. Z zastrzeżeniem otrzymania Produktu w dobrym stanie, Dorel uzna zwrot  Klienta zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami.

Koszty transportu zwracanych produktów 

Wszystkie Produkty zwracane do Dorel powinny być zapakowane w sposób zapobiegający ich uszkodzeniu podczas transportu. Dorel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia Produktów wysłanych do Dorel. Po podjęciu decyzji o zwrocie proszę skontaktować się z naszym działem serwisu, który zleci wysłanie kuriera po odbiór od Państwa Produktu, w takim przypadku nie będą Państwo ponosili kosztów zwrotu Produktów do nas. W przypadku gdy nie skontaktują się Państwo z naszym działem serwisu i nie skorzystają Państwo z opcji zamówienia kuriera przez Dorel, będę Państwo ponosili koszty zawrotu Produktu we własnym zakresie. 

Niniejsza Polityka Zwrotów może zostać zmieniona w każdym czasie przez Dorel 

Informacje kontaktowe

Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące Polityki Zwrotów prosimy o kontakt z Dorel poprzez Biuro Obsługi Klienta lub poprzez naszą stronę internetową maxi-cosi.pl  

Możesz także skontaktować się 

Dorel Polska spóła z ograniczoną odpowiedzialnością

Ul. Inwestycyjna 14, Sosnowiec