POLITYKA ZWROTÓW PRODUKTÓW DOREL sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego „Maxi-Cos.pl”
Niniejszy dokument określa zasady i warunki polityki zwrotów produktów Dorel sprzedawanych za pośrednictwem sklepu internetowego „Maxi-Cos.pl”.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z tymi warunkami przed zwrotem jakichkolwiek produktów.
Definicje
W niniejszym dokumencie:
"Dorel" lub "my" oznacza spółkę Dorel Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością działającą jako Dorel;
"umowa" oznacza Warunki sprzedaży towarów Dorel, wraz z odpowiednimi potwierdzeniami zamówień i potwierdzeniami wysyłki wydanymi przez Dorel, które określają warunki dostawy produktów przez Dorel do Klienta;
"Produkt" lub "Produkty" oznaczają foteliki samochodowe dla niemowląt i małych dzieci, wózki spacerowe, wózki dziecięce i / lub inne produkty i akcesoria dla dzieci, a także wszelką powiązaną dokumentację, która ma zostać dostarczona przez Dorel; oraz
"Klient" oznacza osobę fizyczną, która zawiera z Dorel umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Produkty kwalifikujące się do zwrotu
Nie wszystkie Produkty kwalifikują się do zwrotu. Tylko następujące Produkty mogą zostać zwrócone:
- Produkty nowe i nieużywane zwrócone w ciągu stu dni od daty dostawy Produktów;
- Produkty wadliwe, co do których Klient uprawniony jest do ich zwrotu na podstawie przepisów prawa dotyczących niezgodności Produktu z umową lub gwarancji
- Produkty, które zostały wysłane z powodu błędu w wysyłce po stronie Dorel w tym po anulowaniu zakupu
Proces zwrotu
Po otrzymaniu przez Dorel należycie wypełnionego przez Klienta formularza zwrotu, lub innego jednoznacznego i czytelnego oświadczenia Klienta o chęci zwrotu Produktu, Dorel niezwłocznie przekaże Klientowi potwierdzenie otrzymania takiej informacji oraz przekaże informację zwrotną wraz z instrukcją dotyczącą zwrotu.
Proces zwrotu będzie przebiegał sprawniej jeżeli Klient skorzysta z formularza zwrotu znajdującego się na stronie Maxi-Cosi.pl ……………. i do zwracanych Produktów dołączy oryginalne Potwierdzenie Zamówienia i Potwierdzenie Wysyłki lub fakturę/paragon i/lub list przewozowy. Ciężar dowodu skorzystania z prawa do zwrotu spoczywa na Kliencie. Z zastrzeżeniem otrzymania Produktu w dobrym stanie, Dorel uzna zwrot Klienta zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami.
Koszty transportu zwracanych produktów
Wszystkie Produkty zwracane do Dorel powinny być zapakowane w sposób zapobiegający ich uszkodzeniu podczas transportu. Dorel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia Produktów wysłanych do Dorel. Po podjęciu decyzji o zwrocie proszę skontaktować się z naszym działem serwisu, który zleci wysłanie kuriera po odbiór od Państwa Produktu, w takim przypadku nie będą Państwo ponosili kosztów zwrotu Produktów do nas. W przypadku gdy nie skontaktują się Państwo z naszym działem serwisu i nie skorzystają Państwo z opcji zamówienia kuriera przez Dorel, będę Państwo ponosili koszty zawrotu Produktu we własnym zakresie.
Niniejsza Polityka Zwrotów może zostać zmieniona w każdym czasie przez Dorel
Informacje kontaktowe
Jeżeli mają Państwo pytania dotyczące Polityki Zwrotów prosimy o kontakt z Dorel poprzez Biuro Obsługi Klienta lub poprzez naszą stronę internetową maxi-cosi.pl
Możesz także skontaktować się
Dorel Polska spóła z ograniczoną odpowiedzialnością
Ul. Inwestycyjna 14, Sosnowiec