Obsługa zamówień

Gwarancja
Jaka jest gwarancja na mój produkt Maxi-Cosi?

Kupując produkt Maxi-Cosi na naszej stronie internetowej lub u autoryzowanego dealera Maxi-Cosi możesz mieć pewność, że dotrze on do Ciebie w doskonałym stanie. Jeśli tak się nie stanie, natychmiast rozwiążemy problem.

Gwarantujemy, że jeśli produkt Maxi-Cosi kiedykolwiek ulegnie awarii z powodu wady produkcyjnej lub wykonawczej, zostanie on bezpłatnie naprawiony, wymieniony lub dostarczymy odpowiednie części zamienne.

W razie problemu z produktem Maxi-Cosi skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Nasza standardowa 24-miesięczna gwarancja

Ta bezpłatna gwarancja obowiązuje od daty zakupu i nie wymaga rejestracji. Do złożenia reklamacji wystarczy przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu.

Co obejmuje gwarancja?

Nasza standardowa gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne materiałów i wykonania pod warunkiem, że produkt jest używany w normalnych warunkach i zgodnie z naszą instrukcją obsługi.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego zużycia, przypadkowego uszkodzenia, umyślnego uszkodzenia, zaniedbania lub nieprzestrzegania wytycznych zawartych w instrukcji obsługi.

Przykłady normalnego zużycia obejmują:

  • Koła, które uległy zużyciu na skutek normalnego użytkowania.
  • Naturalne blaknięcie kolorów wynikające z użytkowania i upływu czasu.
  • Uszkodzenia materiału wynikające z regularnego użytkowania, np. rozdarcia, przypalenie, dziury lub przetarcia.

W ramach naszego zobowiązania do troski o środowisko dokładamy wszelkich starań, by pomóc klientom w jak najdłuższym użytkowaniu produktów Maxi-Cosi. Jeśli więc Twój produkt Maxi-Cosi ulegnie uszkodzeniu w wyniku normalnego zużycia lub wypadku, możesz skorzystać z naszej usługi naprawy oferującej dobry stosunek jakości do ceny. Sprzedajemy również części zamienne, w tym wymienne pokrowce na foteliki samochodowe, dzięki którym produkt Maxi-Cosi będzie służył Ci dłużej.

*Uwaga: naprawa nie powoduje przedłużenia gwarancji. 

Jak złożyć reklamację w ramach gwarancji na mój produkt Maxi-Cosi?

Jeżeli produkt został kupiony w sklepie autoryzowanego dealera Maxi-Cosi, należy go dostarczyć sprzedawcy lub umówić się z nim na bezpłatną naprawę bądź wymianę. W przypadku produktów kupionych na naszej stronie internetowej skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Jeśli składasz reklamację w ramach 24-miesięcznej gwarancji, będziesz potrzebować oryginalnego dowodu zakupu.

Czy muszę zarejestrować swój produkt?

Oferujemy standardową 24-miesięczną gwarancję. Ta bezpłatna gwarancja obowiązuje od daty zakupu i nie wymaga rejestracji. Do złożenia reklamacji wystarczy przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu.

Zarejestruj swój produkt przez internet. Dzięki temu nasz zespół obsługi klienta będzie w stanie zapewnić Ci optymalne wsparcie, gdy będziesz go potrzebować.

Zarejestruj się online.

Naprawy
Co zrobić, jeśli mój produkt Maxi-Cosi wymaga naprawy?

Jeśli Twój produkt Maxi-Cosi ulegnie awarii z powodu wady produkcyjnej lub wykonawczej, wyślemy Ci część zamienną lub dokonamy bezpłatnej naprawy w ramach naszej 24-miesięcznej gwarancji Obejmuje to również koszt wysyłki. Jeżeli produktu nie da się naprawić lub koszt naprawy przekroczy cenę nowego produktu, zostanie on wymieniony na inny produkt Maxi-Cosi tego samego modelu i koloru. Jeśli nie będzie on dostępny, zostanie zastąpiony najbardziej zbliżonym modelem i dostępnym kolorem.

Jeżeli produkt został kupiony w sklepie autoryzowanego dealera Maxi-Cosi, należy go dostarczyć sprzedawcy lub umówić się z nim na bezpłatną naprawę bądź wymianę. W przypadku produktów kupionych na naszej stronie internetowej skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Jeśli składasz reklamację w ramach naszej 24-miesięcznej gwarancji, będziesz potrzebować oryginalnego dowodu zakupu.

Uwaga: naprawa nie powoduje przedłużenia gwarancji. 

Co zrobić, jeśli konieczna będzie naprawa, która nie jest objęta gwarancją?

Naprawy nieobjęte gwarancją obejmują wszelkie uszkodzenia powstałe w wyniku normalnego zużycia, przypadkowego uszkodzenia, umyślnego uszkodzenia, zaniedbania lub nieprzestrzegania wytycznych zawartych w instrukcji obsługi.  Ochrona gwarancyjna nie przysługuje również w przypadku zakupu używanego produktu.

Naszym celem jest redukcja odpadów i chcemy, aby produkty Maxi-Cosi służyły Ci jak najdłużej. Dlatego wszystkim klientom oferujemy usługę naprawy. Staramy się, aby koszty napraw były jak najniższe, jednak ceny mogą się różnić ze względu na koszt materiałów i czas potrzebny na wykonanie naprawy. Informacje o kosztach napraw można uzyskać u sprzedawcy lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli koszt naprawy przekroczy standardową stawkę, powiadomimy Cię i poprosimy o zgodę, zanim przystąpimy do wykonania naprawy.

Sprzedajemy również części zamienne, w tym wymienne pokrowce na foteliki, dzięki którym klienci mogą cieszyć się dłużej swoimi produktami Maxi-Cosi.

Jak wysłać produkt Maxi-Cosi do naprawy?

To bardzo łatwe. Produkt kupiony u autoryzowanego dealera dostarcz do tego dealera. W przypadku produktów kupionych na naszej stronie internetowej skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Pamiętaj, że jeśli chcesz dokonać naprawy w ramach naszej 24-miesięcznej gwarancji, musisz okazać dowód zakupu. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy przy zwrocie towaru, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jak długo będzie trwała naprawa?

Rozumiemy, że życie bez produktu Maxi-Cosi może być trudne dla Ciebie i Twojej rodziny. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby dokonać naprawy najszybciej, jak to możliwe.  Standardowy czas naprawy to 2–3 dni robocze i nie obejmuje on:

  • sytuacji wymagających części na zamówienia specjalne, które wydłużają czas oczekiwania do 7–10 dni roboczych.
  • Czas dostawy może się różnić w zależności od lokalizacji docelowej.

W niektórych przypadkach możemy wykonać naprawę szybciej. W rzadkich przypadkach może to potrwać dłużej. 

Jeśli zwracasz produkt Maxi-Cosi do sprzedawcy w celu naprawy, czas realizacji może być dłuższy.

Zamówienie
Dlaczego warto zamawiać produkty Maxi-Cosi bezpośrednio na tej stronie?

Kupowanie ulubionych produktów Maxi-Cosi na naszej oficjalnej stronie internetowej jest łatwe i bezpieczne. Znajdziesz u nas pełną ofertę wraz ze szczegółowymi informacjami, które pomogą Ci podjąć decyzję, co będzie najlepszym wyborem dla Twojej powiększającej się rodziny. Wykwalifikowany zespół obsługi klienta Maxi-Cosi pomoże Ci i odpowie na wszelkie pytania. Jeśli masz pytania dotyczące przydatności produktu, zamówienia lub innych kwestii, możesz skontaktować się z nami.

Jak złożyć zamówienie na Maxi-Cosi.pl?

Aby złożyć zamówienie, wykonaj poniższe czynności:

1. Dodaj produkt do koszyka.

2. Otwórz koszyk. Sprawdź podgląd swojego koszyka, a następnie przejdź do kasy.

3. Przy kasie wprowadź swoje dane oraz wybierz metodę wysyłki i płatności, a następnie dokładnie sprawdź wszystkie informacje.

4. Zakończ zamówienie płacąc jedną z podanych metod płatności.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące składania zamówienia, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta.

Czy ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Kwota podatku VAT jest podana w potwierdzeniu zamówienia.

Skąd będę wiedzieć, czy moje zamówienie zostało złożone?

Po dokonaniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia zawierający szczegóły zamówionych produktów.

Jak wygląda procedura, gdy klient chce anulować zamówienie przed jego wysłaniem?

Wiemy, że nie możesz się doczekać otrzymania nowego produktu Maxi-Cosi. Dlatego proces wysyłki rozpoczynamy tego samego dnia, w którym otrzymamy Twoje zamówienie. Jeśli zmienisz zdanie lub okaże się, że przez pomyłkę zdarzyło Ci się zamówić kilka sztuk tego samego produktu, jak najszybciej skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jeśli to możliwe, anulujemy Twoje zamówienie, a na Twoją kartę płatniczą zostanie zwrócona cała kwota. Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie zamówienie, nie jest jeszcze za późno. Gdy otrzymasz produkt, odeślij go w oryginalnym opakowaniu, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Kiedy otrzymam potwierdzenie, że interesujący mnie produkt jest dostępny?

Zamówienia na dany produkt można składać wyłącznie wtedy, gdy jest on dostępny w magazynie. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy produkt, który chcesz kupić, nie będzie dostępny, złożenie zamówienie nie będzie możliwe. 

Płatność
Jakich metod płatności mogę użyć przy składaniu zamówienia?

Za zakupy na naszej stronie internetowej możesz bezpiecznie zapłacić kartą kredytową lub debetową Visa, MasterCard, American Express, Maestro lub przez PayPal.

PayPal

Płatność przez PayPal zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa płatności. Jeżeli zdecydujesz się zapłacić przez PayPal, po prostu zaloguj się na swoje konto PayPal. Dzięki temu unikniesz konieczności wprowadzania na naszej stronie swoich danych bankowych i numeru karty kredytowej. Uwaga: Aby korzystać z systemu PayPal, musisz wcześniej założyć konto PayPal na stronie PayPal.

Karta kredytowa

Płacenie kartą kredytową jest bardzo wygodne. Kolejną zaletą jest to, że kwota, którą musisz zapłacić, jest pobierana z Twojego konta dopiero na koniec każdego miesiąca, niezależnie od tego, czy masz na koncie wystarczające środki, aby pokryć koszt zakupów. Akceptowane są karty Visa, Mastercard, American Express i Maestro.

Kiedy pieniądze zostaną pobrane z mojej karty?

W momencie składania zamówienia zobaczysz prośbę o autoryzowanie płatności. Opłata zostanie pobrana z Twojej karty po przetworzeniu zamówienia, co zazwyczaj następuje w dniu złożenia zamówienia.

Czy korzystanie z systemu PayPal wiąże się z dodatkowymi kosztami?

Zapłacenie za produkty Maxi-Cosi za pośrednictwem systemu PayPal nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Czy przesyłanie danych karty debetowej/kredytowej przez Internet jest bezpieczne?

Tak, dla Twojego spokoju zapewniamy bezpieczne płatności na naszej stronie internetowej. Szyfrujemy dane Twojej karty płatniczej, stosując standardową technologię SSL. Oznacza to, że nikt nie może zobaczyć danych Twojej karty, a Ty możesz mieć pewność, że Twoje prywatne informacje są bezpieczne.

Płatność została odrzucona lub nie udało jej się zrealizować. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli płatność się nie powiodła lub została odrzucona, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Jeśli nadal chcesz dokonać zakupu, możesz złożyć zamówienie ponownie. Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wykorzystać w następujący sposób:

1. Dodaj produkt do koszyka.

2. Otwórz koszyk. Sprawdź podgląd swojego koszyka, a następnie przejdź do kasy.

3. Przy kasie wprowadź swoje dane oraz wybierz metodę wysyłki i płatności, a następnie dokładnie sprawdź wszystkie informacje.

4. Po sprawdzeniu podsumowania zamówienia wprowadź kod rabatowy i kliknij „rabat”.

5. Zakończ zamówienie płacąc jedną z podanych metod płatności.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące składania zamówienia, skontaktuj się z naszym Działem obsługi klienta.

Dostawa i wysyłka
Kiedy otrzymam zamówienie?

Wiemy, że nie możesz się doczekać otrzymania nowego produktu Maxi-Cosi. Dlatego proces wysyłki rozpoczynamy tego samego dnia, w którym otrzymamy Twoje zamówienie. Dostawy są zazwyczaj realizowane w ciągu 2–4 dni roboczych od daty wysyłki. Zamówienie zostanie dostarczone przez INPOST.

Czy mogę wybrać inny adres dostawy?

Tak, możesz z łatwością zlecić dostarczenie przedmiotu na inny adres niż adres rozliczeniowy, na przykład jeśli chcesz wysłać go jako prezent lub zlecić dostarczenie do miejsca pracy.  Przy kasie wybierz opcję „Dostarcz na ten adres”. Umożliwi Ci to wybór miejsca, do którego wyślemy Twoją przesyłkę.

Możesz również wybrać punkt odbioru osobistego zamówienia. Zapoznaj się z opcjami dostępnymi na etapie płacenia w sekcji „Dostarcz na ten adres”.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą link umożliwiający śledzenie przesyłki. Jeśli ta wiadomość nie została dostarczona, szczegóły znajdziesz również na swoim koncie, w zakładce „Moje zamówienia”. Wybierz zamówienie, które chcesz śledzić i przejdź do sekcji „Wysyłka zamówień”.

Czy mogę zmienić termin dostawy?

Tak. Jeśli planowana godzina dostawy nie odpowiada Ci lub nie było Cię w miejscu dostawy w momencie przybycia kuriera, możesz skorzystać z systemu śledzenia przesyłek oferowanego przez firmę kurierską, aby zmienić termin dostawy. W tym celu skorzystaj z linku w wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysłaniu zamówienia.

Ile kosztuje dostawa?

Opłata za dostawę wynosi 20 złotych. Oferujemy darmową wysyłkę wszystkich zakupów powyżej 215 złotych.

Czy dostawy są realizowane w weekendy?

Nie, obecnie nie dostarczamy zamówień w weekendy ani wieczorami. Staramy się jednak, aby dostawa była jak najwygodniejsza. Dlatego umożliwiamy wybranie innego adresu dostawy niż adres rozliczeniowy. Możesz także zdecydować się na skierowanie przesyłki do punktu odbioru, który może być czynny wieczorem lub w weekend.

Co mam zrobić, jeśli wystąpi problem po dostarczeniu zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, by zamówienie spełniło Twoje oczekiwania. Jeśli po dostawie wystąpią jakiekolwiek problemy, takie jak uszkodzenie przedmiotu lub niezgodność z oczekiwaniami, prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta lub zapoznaj się z sekcją Najczęściej zadawanych pytań dotyczących zwrotów i anulowania. Rozwiążemy problem najszybciej jak to możliwe.

Zwroty i anulowania
Czy mogę zwrócić towar, którego nie chcę?

Mamy nadzieję, że nowy produkt Maxi-Cosi spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegoś powodu zechcesz zwrócić produkt, gwarantujemy bezproblemowy zwrot w ciągu 100 dni. Zwrot towarów jest bezpłatny i prosty. Okres na zwrot rozpoczyna się w dniu otrzymania produktu. Wypełnij formularz kontaktowy, w temacie wiadomości wpisz żądanie zwrotu, a my w ciągu 48 godzin (w dni robocze) wyślemy Ci wiadomość e-mail zawierającą informacje o sposobie zwrotu produktu. 

 

Jak wygląda procedura, gdy klient chce anulować zamówienie przed jego dostarczeniem?

Wiemy, że nie możesz się doczekać otrzymania nowego produktu Maxi-Cosi. Dlatego proces wysyłki rozpoczynamy tego samego dnia, w którym otrzymamy Twoje zamówienie. Jeśli zmienisz zdanie lub okaże się, że przez pomyłkę zdarzyło Ci się zamówić kilka sztuk tego samego produktu, jak najszybciej skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jeśli to możliwe, anulujemy Twoje zamówienie, a na Twoją kartę płatniczą zostanie zwrócona cała kwota.

Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie zamówienie, nie jest jeszcze za późno. Po otrzymaniu przesyłki odeślij nam nieużywany produkt, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Czy muszę płacić za zwrot towaru?

Nie, nasza 100-dniowa gwarancja zwrotu umożliwia bezpłatny zwrot wszystkich naszych produktów, jeżeli skontaktujesz się z naszym działem serwisu i wyślemy do Ciebie kuriera po odbiór produktu. W przypadku gdy nie skontaktujesz się z naszym działem serwisu i nie skorzystasz opcji zamówienia kuriera przez Dorel, poniesiesz koszty zawrotu Produktu we własnym zakresie. 

Gdzie mam wysłać przedmioty, które chcę zwrócić?

Wypełnij formularz kontaktowy. W temacie wiadomości wpisz żądanie zwrotu. W ciągu 72 godzin otrzymasz od nas wiadomość e-mail z instrukcjami zwrotu produktu.  Będzie w niej etykieta zwrotna, którą możesz wydrukować i nakleić na paczkę.

Co zrobić, jeśli nie mogę wydrukować etykiety zwrotnej?

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania etykiety, możesz samodzielnie napisać adres zwrotny na paczce. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy lub wsparcia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta .

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony produkt?

Po otrzymaniu zwróconego towaru sprawdzimy go, aby upewnić się, że zwrot jest prawidłowy. Jeśli przedmiot jest w oryginalnym stanie lub ma wadę produkcyjną, w ciągu 7–10 dni roboczych otrzymasz pełny zwrot pieniędzy na formę płatności, która została użyta do zapłacenia za zakup. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy ze zwrotem, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio.

Czy można anulować żądanie zwrotu?

Tak, jeśli zmienisz zdanie, możesz anulować zwrot. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta .

Konto i prywatność
Jak założyć konto?

Utworzenie konta jest łatwe. Założenie i skonfigurowanie konta znacznie ułatwia zarządzanie zamówieniami i składanie nowych zamówień. W tym celu przejdź do sekcji logowania w górnej części menu. Tutaj możesz utworzyć nowe konto. Po skonfigurowaniu konta, wystarczy się na nie zalogować po wejściu na naszą stronę internetową.

Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?

Nie martw się, jeśli zapomnisz hasła do swojego konta. Wystarczy kliknąć przycisk logowania w górnym menu. Kliknij, aby poprosić o nowe hasło, korzystając z adresu e-mail użytego do założenia konta. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail na to konto z prośbą o aktualizację hasła. Kliknij link, aby przejść z powrotem na naszą stronę internetową. Będziesz mieć możliwość zmiany hasła i ponownego zalogowania się.

Gdzie mogę znaleźć historię swoich zamówień?

Jeśli masz skonfigurowane konto, po prostu zaloguj się na nie, a wszystkie Twoje zamówienia będą tam wyszczególnione.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania (jako gość) i masz oryginalny numer zamówienia, możesz przeszukać wcześniejsze zamówienia, korzystając z tego łącza. W razie jakichkolwiek problemów z historią zamówień skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Gdzie mogę znaleźć fakturę za zamówienie?

Jeżeli masz konto online, możesz szybko i łatwo znaleźć swoje faktury. Zaloguj się i przejdź do zakładki „Moje zamówienia”. Fakturę zamówienia znajdziesz w zakładce „Szczegóły”.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania się (jako gość), możesz przeszukiwać wcześniejsze zamówienia, o ile masz numer oryginalnego zamówienia, korzystając z tego łącza. Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu swojej faktury, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta .

Jak mogę zmienić swoje dane osobowe?

Jeśli zmienisz miejsce zamieszkania, możesz szybko i łatwo zaktualizować dane swojego konta. Aby uaktualnić adres rozliczeniowy lub preferowany adres wysyłki, wystarczy się zalogować. Po zalogowaniu możesz także zmienić hasło, jeśli chcesz.

Jak usunąć swoje konto?

Aby usunąć swoje konto, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jak złożyć reklamację?

Aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem dotyczący produktu lub naszej usługi, zalecamy skontaktowanie się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Przetworzenie Twojej reklamacji i udzielenie odpowiedzi potrwa do siedmiu dni od jej wpłynięcia.

Jakie dane na mój temat gromadzi Maxi-Cosi?

Zawsze staramy się udoskonalać nasze usługi pod kątem wygody klientów. Aby to było możliwe, nasz system rejestruje adresy IP, nazwy domen i identyfikatory sieciowe wszystkich osób odwiedzających naszą witrynę. W niektórych krajach, w tym w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, informacje te mogą być uważane za dane umożliwiające identyfikację osoby zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Informacje te są agregowane w celu pomiaru liczby wizyt, średniego czasu spędzonego na stronie internetowej, wyświetlanych stron i innych podobnych danych dotyczących użytkowania.

Twój adres e-mail i inne dane osobowe umożliwiające identyfikację, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub inny adres pocztowy, numer telefonu i inne podobne informacje, są zapisywane tylko wtedy, gdy dobrowolnie je podasz, na przykład podczas rejestracji lub zapisywania się na newslettery i komunikaty, loterie, konkursy lub inne programy. Abyśmy mogli dostarczać Ci najlepsze informacje o naszych produktach, możesz również dobrowolnie podać informacje o osobach w Twoim gospodarstwie domowym, w tym imiona i wiek Twoich dzieci. Możesz także podać termin porodu. W takiej sytuacji poprosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych wrażliwych.

Czy moje dane są udostępniane innym podmiotom?

Jeżeli w trakcie gromadzenia danych nie określono inaczej, dane identyfikujące użytkownika, które mogą zostać zebrane na temat osób odwiedzających naszą witrynę internetową, są przechowywane przez nas lub przez nasze spółki macierzyste, spółki zależne lub spółki siostrzane („Podmioty stowarzyszone”). Spółka Maxi-Cosi ani jej Podmioty stowarzyszone nie sprzedają, nie przekazują ani w żaden inny sposób nie ujawniają danych osobowych poza tymi firmami, z wyjątkiem przypadków opisanych poniżej lub gdy ujawnienie tych danych jest wymagane przez prawo.

Podane przez Ciebie dane osobowe możemy wykorzystać w dowolnym z następujących celów: (1) aby kontaktować się z właścicielami produktów w odpowiedzi na wycofanie produktów, (2) aby analizować modele korzystania z naszej Witryny i wprowadzać ulepszenia; (3) aby dostarczać nagrody; (4) aby odpowiadać na konkretne prośby odwiedzających; (5) aby uzyskać zgodę rodziców od odwiedzających poniżej 16 roku życia (lub obowiązującego wieku pełnoletności, jeśli jest wyższy w danej jurysdykcji), w razie potrzeby; (6) aby dostarczać wszelkie niezbędne powiadomienia naszym odwiedzającym lub ich rodzicom lub opiekunom, w razie potrzeby; (7) aby chronić bezpieczeństwo lub integralność naszej Witryny, w razie potrzeby; (8) aby wysyłać użytkownikowi powiadomienia i oferty dotyczące Witryny, naszych produktów lub naszych Podmiotów stowarzyszonych; (9) aby udostępniać je autoryzowanym sprzedawcom detalicznym i dystrybutorom naszych produktów w celu promowania naszych produktów oraz (10) aby ogólnie promować i wprowadzać na rynek nasze produkty lub produkty naszych Podmiotów stowarzyszonych.

Możemy również udostępniać dane osobowe osobom trzecim w następujących celach:

  • Aby świadczyć nam usługi związane z celami wymienionymi powyżej, takie jak hosting strony internetowej, usługi profesjonalne (w tym usługi informatyczne i powiązana infrastruktura), obsługa klienta, wysyłka zamówionych produktów, prowadzenie tej strony internetowej, audyt i inne podobne usługi niezbędne do funkcjonowania strony internetowej i usług żądanych przez użytkownika. W takich przypadkach informacje będą udostępniane wyłącznie w podanym celu i nie będą przeznaczone do samodzielnego wykorzystania przez dostawcę usług.
  • W związku z rzeczywistą lub potencjalną reorganizacją korporacyjną, fuzją, sprzedażą, przedsięwzięciem joint venture, cesją, przeniesieniem lub inną formą rozporządzenia całością lub częścią naszego przedsiębiorstwa, aktywów lub akcji.
  • Każdemu właściwemu organowi ścigania, organowi regulacyjnemu, agencji rządowej, sądowi lub innej osobie trzeciej, jeżeli uznamy, że ujawnienie jest konieczne (i) na mocy obowiązującego prawa lub przepisów, (ii) w celu wykonywania, ustanawiania lub obrony naszych praw lub (iii) w celu ochrony żywotnych interesów użytkownika lub interesów jakiejkolwiek innej osoby; oraz
  • Każdej innej osobie, po uzyskaniu zgody użytkownika na ujawnienie danych.